رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مطرح شدن بحث تبانی تیم ملی فوتبال مقابل سوریه توسط نماینده مجلس گفت: فوتبال ایران پاک است و از مطرح شدن چنین بحثی متاسفم.

واکنش فدراسیون فوتبال به طرح بحث تبانی تیم ملی از سوی نماینده مجلس

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج با تاکید بر اینکه سوریه هرگز جزو قدرت های فوتبال آسیا نبوده است، خاطرنشان کرد: البته این تیم همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از ۱۹۹۴ تا به امروز داشته ایم. طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

وی ادامه داد: آنها که کارلوس را می شناسند به خوبی می دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه ای کی روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم اما حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اما این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.