۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: 561220

نماینده وزن ۷۶ کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با برتری مقابل حریفی از مجارستان در دیدار فینال، مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان را بر گردن آویخت.

سعادتی‌فرد قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان شد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۷ که در آتن پایتخت یونان در حال برگزاری است، سید جعفر سعادتی فرد نماینده وزن ۷۶کیلوگرم ایران در دیدار فینال به مصاف استفان تاکاس از مجارستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و دومین و آخرین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

سعادتی‌فرد روز گذشته (سه‌شنبه) و در جریان رقابت‌های مقدماتی ابادا در دوز نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. وی سپس در یک چهارم نهایی ۹ بر صفر بایسار اولویف از روسیه را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. سعادتی‌فرد در این مرحله نیز اکیل بیک تالانبیکف از قرقیزستان را ۲ بر صفر شکست داد به فینال رسید.

آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها محمد نصرتی در وزن ۸۵ کیلوگرم است که برای کسب مدال برنز جهان تا دقایق دیگر به مصاف یوهو پاهیکاینن از فنلاند می‌رود.

پیش از تیم ایران توسط محسن مدهنی در وزن ۵۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید، مصطفی کاید خورده در ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره رسید و سید مجتبی حسینی در ۱۰۰ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد. کریمی‌نیا در وزن ۴۲ کیلوگرم، ابوالحسنی در وزن ۴۶ کیلوگرم، رضانژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم، حسینوند نیز در ۵۴ کیلوگرم و کبیری در ۶۹ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، روسیه با کسب ۵۴ امتیاز و داشتن یک فینالیست در وزن ۸۵ کیلوگرم، قهرمانی زودهنگام این رقابت‌ها شد و رقابت برای کسب عنوان دومی میان ایران، اوکراین و گرجستان است.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران سال گذشته با هدایت علی اشکانی پس از ۲۰ سال عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.