یاسوج- یکی از آرایشگاه های مردانه واقع در خیابان هجرت دوم در شهر یاسوج ساعتی قبل به دلیل انفجار گاز پیک نیک دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی آرایشگاه مردانه در یاسوج

مدیر عامل آتش نشانی یاسوج در گفتگوی تلفنی با خبرنگار قدس آنلاین در یاسوج گفت: ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه صبح امروز در تماسی به مرکز آتش نشانی اعلام شد که یک باب مغازه آرایشگاه مردانه واقع در خیابان هجرت دوم دچار آتش سوزی شده است.

آتش پاد سوم محمد رستمی افزود: با توجه به نزدیکی محل حادثه با ایستگاه آتش نشانی کمتر از ۳ دقیقه آتش نشانان به محل اعزام شدند و مشغول اطفای حریق شدند.

رستمی ادامه داد: این آرایشگاه مردانه در دو طبقه بود که آتش سوزی در طبقه فوقانی رخ داده است.

وی گفت: طبقه فوقانی آرایشگاه شامل تشک و پتو بوده که دود غلیظی از به بیرون انتشار داده بود و به همین دلیل نیروهای کمکی با دستگاه تخلیه دود به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان آتش و دود منتشر شده اطفا شد.

رستمی با بیان اینکه: بسیاری از لوازم این آرایشگاه در آتش سوحت اما تلفات جانی در پی نداشته گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

آتش پاد سوم در پایان صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه خیابان های هجرت دوم و سوم محل استقرار تعداد زیادی آرایشگاه مردانه و زنانه است و فاصله آنها هم نزدیک به هم است و جزو خیابان های شلوغ شهر هستد باید مسئولان امر چاره ای در خصوص مکان این آرایشگاه های بیاندیشند تا حادثه ای بزرگتر رخ نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.