ساری- رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است که لازم است رانندگان با صبوری بیشتر به سفر خود ادامه دهند.

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.

وی با اشاره به تردد پرحجم و روان در محورهای سوادکوه و سمنان ـ مازندران، افزود: تردد تمامی خودروها در محدوده زیراب محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: صبح امروز تصادف با سه فوتی براثر خستگی و خواب‌آلودگی داشتیم که توصیه ما به افراد این است که سفر خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دچار خستگی نشوند و استراحت کافی در طول سفر داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای مازندران آغاز شد، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۶ و جمعه ۱۷، هشت روز شنبه ۱۸ تا یک بامداد روز یک‌شنبه ۱۹ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۹ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی به ممنوع بودن تردد انواع تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۸ تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه ۱۹ شهریور ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از آب‌اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع اعلام شده است، گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه ۱۹ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۸ تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه ۱۹ شهریور ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریور ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مسافران شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم که لازم است رانندگان از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند، چرا که طی روزهای گذشته بیشترین تصادفات در این زمینه بوده است.

قدمی اظهار کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با توجه به تردد زیاد و حجم بالای خودروها سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.