دیشموک- رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به مصلای نیمه کاره دیشموک اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی در این خصوص انجام دادیم ولی متاسفانه به نتیجه مثبت منجر نشد.

مصلای دیشموک نیمه کاره رها شده است

حجت الاسلام صفدر پناهی در گفت وگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه، اعضای ستاد نماز جمعه به جوان و افکار جوانان بها دهند، اظهار کرد: در خصوص مصلای نیمه کاره دیشموک پیگیری هایی انجام داده ولی نتیجه مثبت حاصل نشد.

حجت‌الاسلام پناهی رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعضای ستاد اقامه نماز جمعه باید با برنامه های جذاب و بروز بتوانند نوجوانان و جوانان را جذب کنند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ نماز جمعه دارای پتانسیلی است که اگر خوب فعال شود و مجموعه ان همدل و همراه باشند؛ همه مسائل منطقه به درستی به دست همین اعضای ستاد نماز جمعه پیش می رود.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) از ائمه جمعه که می فرمایند؛ ائمه جمعه نمایندگان نظام اسلامی هستند، تصریح کرد:‌ ائمه جمعه تریبون اصلی و نماینده هر منطقه برای نظام اسلامی هستند.

وی گفت: در همین راستا اگر اعضای ستاد اقامه نماز جمعه هر منطقه فعال و پای کار و گسترده بود؛ امام جمعه و نمانیده نظام اسلامی موفق است.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به اینکه، باید اعضای ستاد اقامه نماز جمعه هر منطقه بصورت تیمی و با تعامل در اجرای برنامه ها، همکاری داشته باشند، اذعان کرد: تشکیلات دفتر و نماز و ستاد نماز جمعه هر منطقه اگر به یک طیف، شخص و یا فرد خاصی منتهی شود، پیشرفتی حاصل نمی شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تشکیلات نماز جمعه به شخص و گروه خاص مستثنی نیست و باید همه با هم تعامل داشته باشند.

وی، حضور جوانان در برنامه های فرهنگی به ویژه نماز جمعه را بسیار با اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: بها دادن به جوان و افکار جوانان، باعث جذب این قشر فعال و شاداب جامعه می شود.

مصلای دیشموک نیمه کاره رها شده است

حجت الاسلام پناهی در ادامه به مصلای نیمه کاره دیشموک اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی در این خصوص انجام دادیم ولی متاسفانه به نتیجه مثبت منجر نشد.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت و ساز مصلاها به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه واگذار نشد، گفت: طبیعتا اگر به ما واگذار می شد تاکنون تکمیل می کردیم.

حجت الاسلام پناهی گفت: بودجه و اعتبار لازم برای تامین فرش و وسایل خنک کننده و گرمایشی سنگین و از عهده دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خارج است.

حجت‌الاسلام پناهی رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای مصلای دیشموک وسایل خنک کننده و گرمایشی، سیستم صوتی، سقف کاذب، فرش و حتی درصدی از داخل و بیرون ساختمان هنوز نیاز به کار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.