ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: درسال جاری اعتبارات عمرانی استان ایلام دو برابر شده است.

اعتبارات عمرانی ایلام دو برابر شده است

شاپور پولادی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات عمرانی استان ایلام ۳ هزار میلیارد ریال بوده است، اظهارداشت: در سال جاری این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار در بیش از ۵۰۰ پروژه مختلف استان هزینه خواهد شد، افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف راه، کشاورزی، بهداشتی، عمرانی و ... هزینه می شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام میزان اعتبارات ملی استان را ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با تزریق این میزان اعتبار پروژه های بزرگ استان همچون راه سازی ایلام – مهران – دهلران و ایلام – حمیل تسریع می یابند.

شاپور پولادی با اشاره به اینکه سامانه گرمسیری استان نیز در انتظار تزریق اعتبارات ملی است، تصریح کرد: علاوه بر این، پروژه های سدسازی استان همچون سد میمه، سدگدارخوش، سد کنگیر ایوان، بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و چند پروژه بزرگ استان نیز با اعتبارات ملی تجهیز و تکمیل می شوند.

وی همچنین به پروژه راه ارتباطی ایلام – سرابله که بخشی از راه ایلام – حمیل است اشاره کرد و بیان داشت: قرارداد پیمانکار قبلی به اتمام رسیده و پیمانکار جدید با توجه قرارداد موجود شروع به کار کرده و امیدواریم که پروژه ۴ بانده شدن مسیر ایلام – سرابله تا سال آتی به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.