یک عضو شورای شهر تهران اعلام کرد ممکن است طی چند روز آینده چند معاون جدید شهردار نیز معرفی شوند.

احتمال اعلام چند معاون جدید شهردار طی روزهای آینده

به گزارش قدس آنلاین، حسن خلیل آبادی با اشاره به جزییات دیدار اعضای شورا با شهردار تهران گفت: در این جلسه درخصوص معاونت ها و شهرداران مناطق بحث و بررسی شد و اعضا پیشنهادات خود را مطرح کردند. همچنین شهردار به ابهامات و سوالات اعضای شورا پاسخ داد.

عضو شورای پنجم در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع به کار گیری بازنشسته ها در این جلسه مطرح شد، گفت: این موضوع از سوی اعضا در جلسه مطرح شد که شهردار توضیح داد تمامی معاون های معرفی شده بازنشسته نیستند و آنهایی که معرفی شدند شرایط بازگشت به کار را دارند.

وی درباره معرفی معاونت امور مالی شهردار که دارای حاشیه هایی بود ادامه داد: این موضوع نیز توسط اعضا مطرح شد و شهردار توضیح داد اسم این فرد به ناحق در این لیست قرار گرفته وی از کارمندان شهرداری بود و ملک محدودی را با پرداخت پول به صورت نقدی گرفته است.

خلیل آبادی درخصوص به کار گیری جوانان و زنان در معاونت ها اظهار کرد: این مطالبه نیز به شهردار منتقل و اعلام شد در رده های دیگر در بدنه شهرداری و مدیران کل از زنان و جوانان استفاده می شود.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این پرسش که تکلیف سایر معاونت ها چه زمانی مشخص می شود گفت: اعلام نهایی زمان معرفی معاونت ها از سوی شهردار اعلام خواهد شد اما طی یکی دو روز آینده اسامی برخی معاونت ها اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.