جوین- در جلسه ای با حضور رئیس پارلمان بانوان جوین و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مشکلات ورزش بانوان در شهرستان جوین مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات ورزش بانوان در جوین مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پارلمان بانوان شهرستان جوین به اتفاق هیئت رئیسه با حضور در اداره ورزش و جوانان مشکلات ورزشی بانوان شهرستان را بررسی کردند.

رئیس پارلمان بانوان مشکلات فدراسیون والیبال، کاراته، تنیس روی میز، فوتسال و طناب کشی را مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان ورزشی به این مشکلات شد.

عباس آبادی خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل پارلمان مشورتی بانوان حقوق ورزشی بانوان تضییع می شد اما اکنون پارلمان اجازه نخواهد داد از این پس آسیبی به حوزه ورزشی بانوان وارد شود.

وی تاکید کرد: چرا باید افرادی به عنوان مربی وارد عرصه ورزش شوند که صلاحیت مربیگری را ندارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین نیز در ادامه این جلسه گفت: دغدغه ورزش و جوانان سالم سازی محیط ورزشی است و ما تمام توان خود را درمورد ورزش به کارخواهیم بست.

یزدی تصریح کرد: ورزش و جوانان ضمن احترام به تمامی ورزشکاران آمادگی دارد با پارلمان مشورتی بانوان تعامل خوبی داشته باشد.

وی اظهارامیدواری کرد: پارلمان مشورتی بانوان به عنوان بازوی توانمند و قوی برای توسعه ورزش در سطح شهرستان جوین باشد و ما پیگیر خواسته به حق پارلمان مشورتی خواهیم بود و از طرفی پارلمان نیز وضعیت و موقعیت ورزش و جوانان و قوانین و مقررات ورزش و جوانان را در نظر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.