شهرکرد-معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد طرح تشدید نظارت و پایش بازار در پنج ماهه نخست سال جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شامل ۲۵ هزار و ۸۶۲ بازرسی بوده است.

۲۵ هزار بازرسی از واحد های صنفی چهارمحال و بختیاری انجام شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن شمسی‌پور ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد طرح تشدید نظارت و پایش بازار در پنج ماهه نخست سال جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شامل ۲۵ هزار و ۸۶۲ بازرسی، تشکیل ۸۵۷ پرونده و کشف ۹۷۷ تخلف بوده است
وی با اشاره به بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی سطح استان افزود: تعداد گزارشات تخلفات گرانفروشی ۱۸۹ مورد، کم‌فروشی ۳۵ مورد، تقلب ۱۶ مورد، عدم درج قیمت ۴۵۱ مورد ، عدم صدور فاکتور ۴۳ مورد، عدم رعایت بهداشت۱۳۴ مورد  و عرضه خارج از شبکه ۱۳ مورد بوده است که با موارد خاطی برخورد شده است.

 معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: قیمت محصولاتی همچون سیب‌زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و موز در مرداد ماه سال جاری نسبت به تیر ماه کاهش و تیرآهن، میلگرد، گوشت گوسفند و گوساله افزایش داشته است.

 وی با اشاره به میانگین قیمت ۲۱ گروه و ۴۳ قلم کالای طرح تنظیم بازار در سطح استان نسبت به قیمت کشوری گفت: از این تعداد میانگین قیمت ۳۵ قلم کالا ثابت ۴ قلم افزایش و چهار قلم نیز از میانگین کشوری کمتر بوده است
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.