سرمربی منتخب مشهد معتقد است استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) یک اتفاق خوب برای تیم‌های مشهدی است.

مهاجری: استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) یک اتفاق خوب برای تیم‌های مشهدی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیم منتخب مشهد و تیم کربلا اظهار کرد: استفاده از این ورزشگاه به یک معضل بزرگ تبدیل شده‌بود، به هر کجا که می‌رفتیم اولین سوال در خصوص ورزشگاهی بود که ساخته‌شده‌بود اما امکان استفاده از آن را نداشتیم.

وی افزود: خوشحالم که تیم‌های مقدسی قرار است این ورزشگاه را افتتاح کنند. امیدوارم شنبه خاطره زیبایی رقم بخورد و دیدار خوبی برگزار شود. رضا عنایتی افتخار فوتبال ایران و خراسان است و خوشحالم که وی را در تیمم دارم.

محمدرضا مهاجری در خصوص ترکیب تیمش افزود: نفس کار برای ما مهم است، شکل کار شاید آنچه که مد نظر ماست نبوده اما اینکه بتوانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم بهترین اتفاق ممکن است. پتانسیلی داشتیم که نمی‌توانستیم از این مهم استفاده کنیم‌ و نکته مهم این است که از این پتانسیل بزرگ می‌توانیم از این به بعد استفاده کنیم‌.

سرمربی پدیده گفت: خوشحالم که روزهای آرامی برای هواداران رقم خواهدخورد و دیگر از آن مصائب و مشکلاتی که برای رفت و آمد به ثامن داشتند، خبری نخواهدبود و این بسیار خوشحال‌کننده است.

مهاجری گفت: در ابومسلم بازیکن اکبر میثاقیان بودم، پس از آن ایشان مربی‌ام بود، بعدتر کمک مربی ایشان بودم و شنبه هم زیر نظر ایشان خواهم‌بود.

مهاجری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: هواداران مشهدی همواره مودب بوده‌اند و نیازی به گفتن نیست‌. قطعا مثل همیشه که حال و هوای فرهنگی‌ورزشی ورزشگاه را درک کرده‌اند، در این بازی هم این مهم تکرار خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.