بعد از یک سال حضور روی نیمکت پر ماجرای وردبرمن حالا سرمربی ایرانی رویاهای خود را با این تیم فراتر از تصور می بیند.

پای الکس نوری روی پوست موز/ نیم نگاه سرمربی ایرانی به تصمیم سران وردربرمن

به گزارش قدس آنلاین، پنج هفته از شروع فصل جدید رقابتهای بوندس لیگا سپری می شود و وردبرمن اوضاع ناخوشی را در جدول سپری می کند. همان تیمی که الکساندر نوری سرمربی ایرانی تبار روی نیمکت او می نشیند.

وردربرمن در پنج بازی که برگزار کرد تنها دو تساوی کسب کرده است. سه شکست در پنج مسابقه ابتدایی فصل. این آماری نا امید کننده برای برمن به حساب می آید. هواداران این تیم امیدوار بودند روندی که در نیم فصل دوم سال گذشته در پیش گرفته بودند را ادامه دهند اما شروع فصل به کام آنها نبوده است.

وردربرمن در پنج بازی خود ۳ گل به ثمر رساند و در مقابل ۷ گل هم دریافت کرد. تفاصل گل ۷- و کسب ۲ امتیاز و ایستادن در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا برای سران باشگاه قابل هضم نیست.

بعد از اینکه سران باشگاه وولفسبورگ خیلی زود تصمیم به تغییر روی نیمکت خود گرفتند و مارتین اشمیت را جایگزین یانکر هلندی کردند آن هم در شرایطی که وولفسبورگ یک برد و یک تساوی یعنی ۴ امتیاز در چهار بازی ابتدایی خود کسب کرده بود نگرانی به سراغ سرمربی ایرانی برمن آمد.

اگر چه شاگردان نوری سه شنبه شب در مصاف با همین تیم وولفسبورگ از شکست گریختند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند اما کاملا واضح است که پای نوری روی پوست موز قرار گرفته است.

او سال گذشته در میانه های راه جایگزین ویکتور اسکرپینیک اوکراینی شده بود و تیمش را از سقوط نجات داد. نوری تا آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا نیز پیش رفت و مسئولان باشگاه را مجاب کرد در این فصل هم به وی اعتماد کنند با این حال اوضاع به مانند تصورات این مربی پیش نرفت.

باید دید سران باشگاه وربرمن تا چه زمانی صبوری می کنند و آیا نوری فرصتی برای بازگرداندن تیم به شرایط عادی را خواهد داشت یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.