چرام- فرمانده سپاه شهرستان چرام گفت: اکنون ما ریزه خور خون شهدا هستیم که می‌بایست از راه و یاد آنها دریغ نکرده و آنها را نیز فراموش نکنیم.

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان چرام تشریح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حمزه محقق زاده در جلسه شورای اداری شهرستان چرام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام و شهدای دفاع مقدس بیان کرد: اکنون ما ریزه خور خون شهدا هستیم که می‌بایست از راه و یاد آنها دریغ نکرده و آنها را نیز فراموش نکنیم.

وی با بیان تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: امیدواریم که با تقارن این هفته و ایام باشکوه سوگواری سیدالشهدا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

محقق زاده عنوان کرد: در جهان دیده نشد است که چندین کشور برای نابودی کشوری دیگر قیام کنند و در دفاع مقدس نیز نتوانستند هیچ غلطی کنند.

وی اضافه کرد:برنامه‌های زیادی در این هفته مد نظر خواهیم داشت که یگان ها و دسته ها و تمارین بسیجیان پایگاه های مقاومت از جمله این برنامه ها در روز اول هفته دفاع مقدس می باشد.

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان چرام در ادامه سخنان خود گفت: موارد و الزامات برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس را آماده می کنیم که مهمترین آنها استقرار خودروها،سیستم برق‌رسانی، امنیت فضای سخنرانی و رژه حماسی، جلوگیری از تردد زیاد خودروها می‌باشد.

وی افزود:شروع‌کننده هفته دفاع مقدس در شهرستان چرام و بخش سرفاریاب وهمچنین روستاهای اطراف،غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.