یزد - امام جمعه مهریز با اشاره به رسالت فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی، گفت: فعالیت‌های این نهاد به ارتقای فرهنگ و رشد آگاهی جامعه کمک می‌کند.

فعالیت‌ کتابخانه‌های عمومی به ارتقای فرهنگ و رشد آگاهی جامعه کمک می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی صددرصد  فرهنگی است و فعالیت‌های این نهاد به ارتقای فرهنگ جامعه و رشد آگاهی‌های مردم کمک می‌کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، استفاده از تریبون نمازجمعه برای معرفی کتاب‌های مفید و فرهنگ‌سازی برای مطالعه است و ستاد نماز جمعه مهریز نیز آمادگی دارد در این زمینه با اداره کتابخانه‌های عمومی همکاری کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این دیدار انتصاب حجت‌الاسلام محی‌الدینی را به امامت جمعه مهریز تبریک گفت و اظهار داشت: مهریز از نظر میزان عضویت در میان شهرستان‌های استان در جایگاه خوبی قرار دارد و در شاخص‌هایی همچون سرانه تعداد کتابخانه‌ها، سرانه امانت و سرانه زیربنا نیز جزو شهرستان‌های پیشرو در استان یزد است.

رقیه دوست فاطمی‌ها افزود: یکی از نقاط مثبت شهرستان مهریز، دارا بودن کتابخانه‌های روستایی فعال و پویا است.

وی تصریح کرد: حضور ائمه جمعه و جماعات و مسئولان استانی و شهرستانی در برنامه‌های کتابخانه‌ها، بهترین حامی این نهاد در اجرای سیاست‌های فرهنگی‌ آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.