یزد- در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز و همزمان با هفته دفاع مقدس، بخش کودک کتابخانه عمومی امام هادی(ع) این شهرستان افتتاح شد.

بخش کودک کتابخانه امام هادی(ع) شهرستان مهریز افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با حضور جمعی از کودکان مراکز آموزشی اطراف کتابخانه، بخش کودک کتابخانه افتتاح و جوایزی از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان به کودکان اهدا شد.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه ‌عمومی استان در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی پایگاه فرهنگ و اندیشه بشری هستند و انس کودکان به کتاب، بهترین گام برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در بین مردم است.

وی افزود: شهرستان مهریز با داشتن ۱۰ کتابخانه شهری و روستایی، یکی از شهرستان‌های فعال در راه‌اندازی و تجهیز بخش‌های کودک بوده است و هم‌اکنون نیز بخش کودک کتابخانه امام هادی(ع) مهریز با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون ریال بازسازی و شاداب‌سازی شده است.

در بخش دیگری از این مراسم، محمدعلی احمدی، از ایثارگران دوران ۸ سال هشت جنگ تحمیلی، خاطرات زیبایی از دوران دفاع مقدس را برای کودکان حاضر در مراسم بیان کرد.

تقدیر و تجلیل از دو ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس از برنامه‌های پایانی این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.