۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 565609

مالک باشگاه نفت طلاییه در خصوص استعفای علی کریمی اعلام کرد که او پس از شکست تیمش مقابل پیکان پیام داد که برای او به دنبال جانشین باشند.

دلیل کنار گذاشتن علی کریمی مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلاییه تهران با توضیحاتی در خصوص شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل سپاهان درباره ماجرای استعفای علی کریمی به برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان گفت: بعد از شکست مقابل پیکان بود که علی کریمی پیامی به من ارسال کرد که به دنبال مربی باشم. فکر می‌کنم او پس از باخت کمی احساسی شده بود، اما پس از برد مقابل سپاهان هم که با او صحبت کردم، روی استعفای خود اصرار داشت.

وی ادامه داد: با این حال ما با چند مربی بزرگ خارجی در حال مذاکره هستیم و نشست‌هایی نیز در این زمینه خواهیم داشت. پس از نهایی شدن مذاکرات نیز، نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

مالک باشگاه نفت طلاییه در واکنش به این مسئله که علی کریمی با وجود استعفا در تمرین امروز تیم حضور یافته است، اظهار داشت: بله، علی کریمی که انسان بی وفایی نیست. ما تا در خصوص سرمربی جدید تیم به نتیجه برسیم و با استعفای او موافقت کنیم، کریمی به کارش ادامه خواهد داد. اما ای کاش این اتفاق رخ نمی‌داد و رخ ندهد، چون کریمی اسطوره فوتبال ایران و برای ما هم بسیار عزیز است. او با مصاحبه‌ای که انجام داد، حتی باعث دلخوری بازیکنان هم شد و حتی بازیکنان خلاف نظر او مصاحبه کردند، اما من هم نمی‌خواهم به این مسائل دامن بزنم.

جهانیان در مورد اینکه علی کریمی گفته مشکلات نفت حل نشده، فقط نام مالک باشگاه عوض شده و به 10 درصد قراردادها که به تیم تزریق شد کمک دیگری صورت نگرفته است، گفت: در اینجا کریمی هم یک مقدار کم لطفی کرده است، نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح شد. چون با اتفاقاتی که افتاد و شرایط مدیریتی باشگاه عوض شد، سعی کردیم تمام امکانات را برای تیم فراهم کنیم. برای رفاه و آسایش بازیکنان، بهترین امکانات را فراهم کردیم و تیم در بهترین هتل‌های شهر اسکان پیدا کرده است. ما خیلی از مشکلات را حل کردیم و چندان تمایلی ندارم که بگویم مشکلات چه کسانی به جز اتفاقاتی که در تیم افتاده، حل شده است. به جز تزریق 10 درصد قراردادها، کارهای دیگری هم صورت داده‌ایم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد جهانیان به دنبال مشکلات به خارج از کشور رفته است تا استراحت کند، در حالی که نفت آسیایی است و برای جلوگیری از حذف خود باید مشکلات را حل کند، خاطرنشان کرد: خیر، اینطور نیست. ما تازه کارمان شروع شده و وقت استراحت کردن نداریم. مسائل و مشکلات تیم را پیگیری می‌کنم. موضوعی که خیلی تیم را آزار می‌داد، مربوط به مالیات تیم بود که به همین دلیل حساب بسیاری از کارکنان باشگاه، بازیکنان و کادرفنی سابق مسدود شده بود. حتی خیلی‌ها ممنوع الخروج بودند که دیروز این مشکل را حل کردیم. این مسائل تیم ما را به حاشیه می‌برد و در جلسه‌ای هم که با فدراسیون فوتبال داشتم و تأکید آنها نیز همیشه روی بدهی باشگاه به دارایی بود، از حل شدن این مشکل بسیار خوشحال شدند.

مالک باشگاه نفت طلاییه ادامه داد: از روز گذشته نیز کار ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای آغاز شده است. برای دریافت این مجوز 15 ایراد به مدارک باشگاه گرفته شد که خیلی از این ایرادها بسیار پیش پا افتاده است. ایرادهایی از جمله آدرس، لوگو، عکس پرسنلی و... که فکر می‌کنم 7، 8 مورد این ایرادها همین امروز حل خواهد شد. سایر مسائل را هم به زودی حل خواهیم کرد تا مشکلی نداشته باشیم.

جهانیان یادآور شد: باید بگویم که خوشبختانه شرایط تیم بسیار تغییر کرده و این موضوع از نحوه تمرینات و مسابقات تیم، کاملاً مشهود است. مشکلی که تیم ما داشت، حواشی در اطراف تیم زیاد بود که تلاش کردیم این مشکل را حل کنیم. حاشیه‌هایی از این دست که مثلاً شب بازی، برخی نفرات از مدیریت قبلی باشگاه با بازیکنان تماس می‌گرفتند که مدیریت قبلی در حال برگشت است و این موضوع را حل کردیم و گزارش‌هایی نیز دادیم که دیگر از این تماس‌ها با بازیکنان ما گرفته نخواهد شد. این افراد هم از سوی مدیران قبلی بودند که نمی‌دانم در باشگاه آبدارچی بودند، راننده بودند و هر چیزی که من از این مسئله خبر ندارم. اکنون وضعیت تیم خیلی عالی است و مطمئناً نفت با این روند از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ خواهد شد.

مالک باشگاه نفت طلاییه در واکنش به این موضوع که روز گذشته هم برای تماشای بازی تیمش با سپاهان در ورزشگاه حضور نداشت، گفت: روز گذشته در اداره دارایی جلسه‌ای داشتم که از رفتن به ورزشگاه مهم‌تر بود. من در تماس با بچه‌های تیم بودم و لحظه به لحظه شرایط تیم را پیگیری می‌کردم، اما کارهایی که باید انجام می‌دادم را نمی‌توانستم به فرد دیگری بسپارم. کارهایی که روز گذشته انجام شد، مسائلی بود که نمی‌توانستم به پرسنلی که دارم اعتماد کنم و باید خودم به دنبال کارها می‌رفتم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود افزود: تعداد رسانه‌های ورزشی در ایران زیاد است و چون در کشور ما نیز بحث رنگ‌ها (استقلال و پرسپولیس) در میان است، رسانه‌ها فقط به نقاظ ضعف سایر تیم‌ها می‌پردازند. به نظرم اینکه فوتبال ایران هنوز سنتی مانده و چندان پیشرفت نمی‌کند، به همین مسائل باز می‌گردد. اگر نقاط مثبت تیم‌ها نیز مورد ارزیابی قرار بگیرد، کمک زیادی به فوتبال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.