تربت جام ـ رئیس اداره بهزیستی تربت جام با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی شهریه های مهد کودک ها نسبت به سال گذشته وابلاغ آن به تمام مهد کودک ها گفت: با توجه به طبقه بندی مهد کودک ها به صورت سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و تک ستاره مشروط بدون ستاره میزان شهریه نیز برای هرکدام متفاوت است.

ستاره ها برمهد کودک های تربت جام

ظفر مقدم، در گفتگو با قدس آنلاین گفت: در حال حاضر ۴۳ مهد کودک در سراسر تربت جام فعال بوده که ۲۴ مهد کودک در شهر و ۱۹ مهد کودک روستایی است.

وی درادامه گفت: شهریه مهد کودک ها با توجه به ستاره آنها که براساس کیفیت، فضای آموزشی و امکانات موجود اعطا شده نیز متغییر خواهد بود و بین شهریه مهدکودک با ستاره و یا ستاره کم تفاوت و جود دارد.

رئیس اداره بهزیستی تربت جام با تاکید به اینکه تمام مدیران، موسس ها، مربیان و خدمه مهد کودک ملزم به گذراندن دوره ارتقای آموزش مهد کودک هستند گفت: طرح ارتقای آموزش مدییران و مربیان مهد کودک با همکاری این اداره در قالب ۱۵ روز ملزم به گذزاندن این دوره کرده و هیچ مربی یا مدیری بدون گذراندن این دوره حق فعالیت در مهدهای کودک را نخواهد داشت.

وی افزود: درطول سال از نظر بازرسی بهداشتی، اموزشی و استحکام بنا برنامه نظارت بر مهد کودک ها را داریم که بصورت کارشناسی بازید مستمر صورت می گیرد.

مقدم خاطر نشان کرد: هر مهد کودک برای ۶ نفر در شهر و ۵ نفر در روستاها اشتغال ایجاد می کند ودر مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.