خرم‎آباد- امام جمعه خرم آباد گفت: در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم یک مدیریت جهادی لازم است.

مدیریت جهادی لازمه‏ حل مشکلات اقتصادی لرستان

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین؛ حجتالاسلام سیداحمد میرعمادی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به این‏که مردم ولایت مدار لرستان در عزای امام حسین(ع) سنگ تمام می‏گذارند، افزود: رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً در شبکه سراسری به صراحت عزاداری مردم لرستان را نمونه و الگو دانست هم‏چنان که رزم‌ رزمندگان لرستانی‌ در دفاع مقدس مثال زدنی بوده است.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) الگوی بسیار خوبی برای ما است و باید از نهضت او درس بگیریم.

امام جمعه خرم‏ آباد یادآور شد: امام حسین(ع) الگوی حریت و مقاومت در برابر ظلم بود که با قیامش ظلم و ظالمین را رسوا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به نفرتی که دنیا از آمریکا دارد، ادامه داد: ابراز نفرت از سوی روسای مستقل دنیا روز به روز نسبت به آمریکا بیشتر می‏شود و این به خاطر وجود انقلاب اسلامی‏ست.

امام جمعه خرم‌آباد با گریزی به پیاده روی اربعین حسینی در سرتاسر عالم شیعه، اضافه نمود: همان‏طور که بر همگان آشکار است حسین(ع) مظهر اقتدار بوده و این حرکت عظیم از سوی مسلمانان جهان نیز برای نشان دادن اقتدار است.

وی تشییع پیکر پاک شهید حججی را اتفاقی عظیم برشمرد و گفت: عظمت حضور مردم و سر دادن شعار یا حسین نشان داد که مکتب حسین بن علی(ع) هم‏چنان زنده است.

میرعمادی با بیان این‏که شهید حججی برای حریت و آزادگی تن به ذلت نداد، اظهار کرد: این که انسان به دست داعشی‌ها اسیر شود و بداند که بدنش را تکه تکه می‌کنند اما ترس بر او غلبه نکند و سینه‌اش را ستبر و چشمانش استوار و مصمم باشد، همین دشمن را به ذلت و خواری می‏افکند.

وی با اشاره به این‏که نظام سلطه در صدد است فرهنگ غرب را بر دنیا حاکم نماید، افزود: ما باید در برابر دشمنان خم به ابرو نیاوریم و در راه خدا ایستادگی کنیم.

میرعمادی به حضور مدیران دوشادوش مردم در برگزاری مراسم عزاداری حسین (ع) تأکید کرد و گفت: آیین گل مالی مردم متدین و ولایت‏مدار خرم‏آباد در روز عاشورا، یک نوع ارادت خالصانه به سرور شهیدان بوده و بایستی به خوبی حفظ و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان از نعمات الهی‏ست و اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم‌ باز کند باید به درگاه پروردگار شکرگزار باشد.

وی در ادامه مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه لرستان را مشکلات معیشتی و اقتصادی عنوان کرد و افزود: لازم است مدیران با توجه ویژه به این مقوله مهم پای کار بیایند و مسئله تولید و اشتغال که از مهم‏ترین مطالبات مردم است را به سرانجام برسانند.

امام جمعه خرم‌آباد، اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم و تحقق خواسته‏های آنان یک مدیریت جهادی لازم است و بایستی هر روز خبرهای خوشی از تولید و اشتغال به مردم منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.