سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از سیستم بازبینی فیلم در عرصه باشگاهی ایتالیا به شدت انتقاد کرد.

آلگری: با سیستم بازبینی فیلم شبیه فوتبال آمریکایی شده ایم/ تساوی نا امید کننده ای بود

به گزارش قدس آنلاین، یوونتوس بعد از شش پیروزی پیاپی امتیاز از دست داد. بیانکونری‌ها که در زمین آتالانتا به میدان رفته بودند با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.

آلگری از کسب این تساوی ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  از نتیجه اصلا راضی نیستم اما بازیکنان تا حدودی خوب ظاهر شدند و انتظارات را بر آورده کردند. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بهتر باشیم.

او ادامه‌ داد: تساوی ناامید کننده‌ای بود. باید روی ضربات شروع مجدد تمرین بیشتری داشته باشیم. بازیکنان کمی عجله کردند و این باعث شد تمرکز لازم را نداشته باشند. دو امتیاز حساس را از دست دادیم و امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

در این دیدار داور بعد از بازبینی دوباره صحنه، گل مانژوکیچ را مردود اعلام کرد. سرمربی یوونتوس در این باره نیز ‌اضافه کرد: نمی‌شود که روی هر صحنه مشکوکی فیلم بازبینی را نگاه کرد. فکر می‌کنم  که از این به بعد فوتبال به جای ۹۰ دقیقه دو، سه ساعت طول خواهد کشید و شبیه فوتبال‌ آمریکایی می‌شود. هر صحنه‌ای که نیاز به بازبینی ندارد. باید این موضوع محدود شود.

یوونتوس با تساوی که در این دیدار به دست آورد ۱۹ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.