بجستان- امام جمعه بجستان گفت: اگر امروز امنیت و آرامشی در کشور داریم باید مدیون نیروی انتظامی باشیم که با تلاش شبانه روزی این مهم را به ما ارزانی می دارند و به عنوان یکی از امن ترین کشورها منطقه می باشیم.

امنیت و آرامش امروزجامعه را مدیون تلاش نیروی انتظامی هستیم

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در مراسم نماز جمعه امروز باقدر دانی از حضور با شکوه مردم در عزاداری های تا سوعا و عاشورا و خصوصا نماز ظهر این دو روز که یکی از باشکوهترین نماز ها را بر گزار کردند گفت: عاشورا آغاز راه هست و با ید پیام این روز صحنه عاشورا را درک کنیم و به جهانیان نیز اعلام کنیم.

وی برخی عزاداریها با ابزار و آلات چینی وقمه زنی را  شایسته شان ومنزلت این روز ندانسته و اظهار داشت: دشمن سوء استفاده می کند از این برنامه ها و تلاش دارد شیعه را خشن معرفی کند که باید در این زمینه نیز آگاه باشیم و جلو این سوء استفاده ها را بگیریم.

امام جمعه بجستان در آغاز هفته نیروی انتظامی سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگی دانست که خداوند به بندگانش ارزانی داشته وامنیت امروز جامعه ما در سایه زحمات عزیزان نیروی انتظامی می باشد که بصورت شبانه روز ی تلاش می کنند.

وی افزود: برخی چشمها در روز قیامت گریان نخواهند بود از جمله چشمی که بر حسین گریه کند و چشمی که برای آرامش مردم بیدار باشد و کشور ما به لطف خداوند و با تلاش نیروهای انتظامی در منطقه ای که بیشتر کشورها ناآرام هستند مردم ما از آرامش برخورداند. که نتیجه زحمات این عزیزان است.

وی کشف نزدیک به ۵۰۰ کیلو کشفیات مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی شهرستان را در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه این تلاش دانست و شهر بجستان را که کمترین بزهکاری داشته و کمترین معتاد نیز دارد نتیجه تلاش این عزیزان و مردم مومن آن دانست و تاکید نمود یک نفر معتاد دهها نفر را به زمین می زند خودش و فرزندان و خانواده های وابسته به خود را بی حیثیت و بی آبرو کرده و در گیر می کند.

حجت الاسلام وحیدی حرکت اسرای کربلا و پیامی را که حضرت زینب و امام سجاد به مردم اعلام کردند را بسیار ارزشمند دانسته و ارزش آن را بیشتر از عاشورا دانستند زیرا این حرکت نرم افزاری بود که برای آگاهی و بیداری مردم و پاک کردن اذهان از دروغ گویی ها و سم پاشی هایی که سالها معاویه برنامه ریزی کرده بود پاک کردندو به همین جهت هم امام سجاد در پاسخ به اینکه در کجا از همه بیشتر به شما سخت گذشت چند مرتبه فرمودند شام شام ...

وی در ادامه لقب عقیله بنی هاشم بودن را که به حضرت زینب داده می شود اینگونه بیان کردند که حضرت علی می فرمایندعقل بهترین ثروت انسانی است و اگر انسان عاقل نباشد هیچ ارزشی ندارد و حضرت زینب به همین جهت که با تدبیر توانستند پیام عاشورا را برسانند به این لقب نامیده شده اندزیرا محصول ۴۰ روز با مغزها کار کردن به جایی رسید که یزیدی که دست پرورده و تربیت شده فردی مسیحی بود اعلام کرد اجازه دهید مجلس عزای امام حسین برگزار کنیم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.