شهرکرد-شامگاه جمعه در خوابگاه بهارستان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از دانشجویان دختر دچار ایست کامل قلبی تنفسی شد که علی رغم اقدامات کامل احیا متاسفانه درگذشت.

دانشجوی رشته پزشکی در خوابگاه دانشگاه درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شامگاه جمعه در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد «زهره قاسمی» یکی از دانشجویان دختر دچار ایست کامل قلبی تنفسی شد که علیرغم اقدامات کامل احیا توسط اورژانس ١١٥ و نیز انتقال بیمار به بیمارستان آیت‌الله کاشانی متاسفانه نتیجه احیا موفقیت آمیز نبود و این شخص فوت کردند. 
سید علی درخشان افزود: مراتب از همان دقایق اولیه به اطلاع مسئولین دانشگاه رسانده شد و ریاست دانشگاه به همراه تعدادی از معاونین و مسئول حراست و بازرسی دانشگاه در بیمارستان و همچنین در محل وقوع حادثه حضور یافتند و از نزدیک در جریان چگونگی وقوع حادثه قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: علت این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه در حال بررسی است. 

درخشان خاطر نشان کرد:پس از قطعی شدن و اعلام علت فوت از طرف مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ دانشجویان این خوابگاه با فعالیت گسترده در فضای مجازی تاکید کرده‌اند که علت فوت وی گازگرفتگی بوده و سایر دلایل مطرح شده نظیر سکته یا خودکشی، توجیهی از سوی مسئولین دانشگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.