استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می دهم در مدیریت جدید تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح و پیشرفت استان خواهم گذاشت.

تمام توان خود را برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد می گذرام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد احمدی در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت: انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان و مستضعفبن است.

احمدی با بیان اینکه هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و این ملت به پشتوانه نیروهای توانمند خود نشان داد ملتی نیست که سر تسلیم فرو آورد گفت: امروز باید با تمام توان و قوت پشت سر ولایت فقیه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران با پاسداری از این مرز و بوم مجاهدت های بیاد ماندنی داشتند، گفت: دشمن فهمیده که قوای نظامی نمی تواند جلوی ملت ایران باستد و با جنگ نرم در صدد این است که در دل جوانان ما یاس و ناامیدی بیندازید.

وی ابراز داشت: دشمن سعی داد بذر نفاق و فتنه و تفرقه بکارد و کشور را زمین گیر کند که در این زمینه تمام دستگاهی اجرایی استان باید در کنار نیروی انتظامی تلاش کنند در حوزه تهدید های نرم و سخت تدابیر پیشگیرانه خوبی داشته باشد.

استاندار با اشاره به اینکه امروز با پدیده های نا خوشایندی به نام نزاع، مواد مخدر، سرقت روبه رو هستیم افزود: این موضوعات باید با همکاری مردم و مسئولان متولی کنترل شود.

احمدی گفت: در مدیریت جدید تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح و پیشرفت استان می گذارم. 

وی ادامه داد: گردشگری که می خواهد از این استان الهام بگیرد باید امنیت را احساس کند و ارامش را بیاید که لازمه این موضوع دست به دست هم دادن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام توان خود را در شورای تامین استان برای ارائه بهترین تدابیر خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.