سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: باید یک بررسی دقیق از دستاوردها، نقاط قوت و ضعف ۴دهه انقلاب به‌دست بیاوریم.

سردار جزایری: باید نقاط ضعف و قوت ۴ دهه انقلاب بررسی شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز(دوشنبه ۱۷ مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد، اظهار داشت: ما اول باید ببینیم انتظارمان از ۴۰ سالگی انقلاب چیست و  پس از آن در راستای برگزاری جشن برای آن حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک بررسی دقیق از دستاوردها، نقاط قوت و ضعف ۴دهه انقلاب به‌دست بیاوریم، گفت: به نظر من پاسخ به این سوال خط مشی ما را تعیین می‌کند. نکته دوم این است که باید در این چارچوب سیاست های کلان نوشته شود که در این جلسه بحثی در رابطه با آن نشد و در جلسات آتی باید به آن پرداخته شود.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: مطلب دیگری که بسیار مهم است و مغفول مانده این است که جا پای حضور مردم در این گونه مراسمات به درستی مشخص نیست. از طرفی باید وظایف کمیته‌ها و کارگروهها به درستی روشن شود تا دستگاهها و سازمانها مردمی وظایف خود را بدانند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آخرین نکته‌ای که به آن تاکید می‌کنم فضای مجازی است. این فصا به قدری بزرگ است که کار آن با یک کمیته جمع نمی‌شود و باید چند کمیته برای آن تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.