سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: آمدن یا رفتن مجیدی به خارج از کشور به ما ارتباطی ندارد حضور او در استقلال منتفی شده است.

حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری پس از پایان جلسه ظهر امروز کمیته فنی استقلال اظهار داشت: جلسه امروز بیشتر در خصوص وضعیت تیم بود. هیچ صحبتی درباره دستیاران شفر صورت نگرفت و قرار است دستیاران سرمربی آبی پوشان تا چند روز آینده مشخص شوند.

وی در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی از ایران رفته و قرار است مجددا پنجشنبه بازگردد و به عنوان دستیار انتخاب شود، گفت: رفتن یا ماندن مجیدی در ایران به ما ارتباطی ندارد و آمدن فرهاد به استقلال منتفی شده است و او دستیار شفر نخواهد شد.

نوری در خصوص حضور محمد تقوی هم گفت: از ابتدا هم تقوی جزو گزینه های ما نبود و قرار نیست که به عنوان دستیار شفر انتخاب شود.

سخنگوی کمیته فنی در پاسخ به این سوال که چرا بختیاری زاده در جلسات غیبت دارد، گفت: متاسفانه مادر او دچار مشکل شده است و به همین دلیل نتوانست در این جلسه حضور یابد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد رفتار غیرحرفه ای مهدی قائدی در جلسه صحبت شده است، یا خیر گفت: این موضوع به سرمربی تیم برمی گردد و او باید تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن اتخاذ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.