تربت جام- فرمانده قرارگاه منطقه ای عملیات شمال شرق کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت می تواند الگویی برای نسل جوان و حفظ و ارزش های اسلامی کمک کنند وارتش به خانواده های شهدا تعهد خواهد کرد که همچنان امنیت مرزهای کشور را حفظ کند.

یادواره شهدای ارتش خراسان رضوی در تربت جام برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان که ظهر سه شنبه در گرامیداشت ۲۸۲شهید والامقام ارتش شهرستان های تربت جام، تایباد، باخرز و فریمان در محل مصلی الغدیر تربت جام سخن  می گفت افزود: این یادواره ها و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر در تامین امنیت پایدار منطقه کمک می کنند و شرایط کنونی منطقه و روحیه شهادت طلبی مدیون خون شهدا می باشد.

وی گفت: شهدا همواره در وصیت خود به ولایت مداری تاکیدی داشتند و ما هم به تبعیت از شهدا باید همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هیچ وقت از آرمان های دفاع مقدس عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید از شهدا الگو بگیرند گفت: تقدیم ۲۸۲ شهید گلگون کفن در دفاع مقدس نشان داد جوانان زیادی به عنوان سرباز انقلاب برای حفظ ارزش ها به جبهه ها رفتند تا روحیه انقلابی گری حفظ شوند و این یادواره ها در ترویج این روحیه در بین جوانان مؤثر خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عملیات شمال شرق کشور گفت:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از روحیه شهادت طلبی ملت ایران در هراسند و می خواهند کشوری که یاور مظلومان است تروریست جلوه دهد و لفاظی های رئیس جمهور امریکا نشانگر همین دشمنی می باشد.  

روحیه شهادت طلبی، ارتش را سربلند کرد

امام جمعه تربت جام در این مراسم با تاکید براینکه روحیه شهادت طلبی، ارتش را سربلند کرد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مقدس است و توانست در دوران جنگ تحمیلی شهیدان  بسیاری را تقدیم انقلاب کند و امام راحل از آن به عنوان شجره طیبه یاد کرد تا کسی نتواند بین نیر وههای مسلح کشور تفرقه ایجاد کند.

حجت الاسلام محمد جواد طاهری در ادامه افزود: ارتش به عنوان حامی مردم بوده و ولایتمداری ارتش مسئله مهمی می باشد که توانست با  قدرت معنوی و هو شیار درمقابل توطئه ها همچنان با صلابت بعنوان ارتش مستقل در منطقه ایجاد امنیت کند.  

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهیدان ارتش تقدیر و تشکر گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.