بجنورد- رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی از برگزاری پنجمین دوره لیگ بدمینتون بانوان خراسان شمالی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

پنجمین دوره لیگ بدمینتون بانوان خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، برات وثوقی گفت: پنجمین دوره لیگ بدمینتون بانوان استان در هفته تربیت‌بدنی و در روز ۵ آبان با حضور سه تیم از بجنورد، یک تیم از شیروان، یک تیم از آشخانه و احتمالاً یک تیم از اسفراین آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: باهدف گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی دور رفت این مسابقات به‌طور متمرکز در آشخانه به مدت یک روز برگزار می‌شود و دور برگشت آن دریکی دو ماه آینده در بجنورد خواهد بود.

وی در خصوص شرایط حضور تیم‌ها بیان داشت: هر تیم می‌تواند دو بازیکن نونهال، دو نوجوان، دو جوان، یک بزرگ‌سال و دو بازیکن در رده سنی آزاد داشته باشد و هر تیم حداقل شامل شش بازیکن است که با ذخیره‌ها می‌توانند تا سقف ۹ بازیکن داشته باشند.

وثوقی سطح مربیان بدمینتون خراسان شمالی را خوب دانست و از آقایان امیر اکبر زاده از بجنورد و احمد محجوب از جاجرم به‌عنوان مربیان استعداد یاب نام برد و گفت: درزمینهٔ استعدادیابی دو مربی خوب در استان داریم که زیر نظر فدراسیون دوره‌های استعدادیابی را گذرانده‌اند و در این زمینه از آن‌ها بهره خواهیم گرفت.

وی مبلغ ورودی تیم‌ها برای حضور در این لیگ را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: درنهایت به سه تیم برتر حکم و مدال اهدا خواهد شد و تیم اول جایزه نقدی نیز دریافت خواهد کرد که مبلغ آن از محل ورودی‌ها تأمین می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی در ادامه به تشریح عملکرد شش‌ماهه هیئت بدمینتون پرداخت و اظهار کرد: در رده سنی نونهال جزء ۸ تیم برتر کشور قرار داریم و امسال در مسابقات کرمان به مقام هفتم دست یافتیم.

وثوقی ادامه داد: در زمینه باشگاهی در لیگ دسته اول کشور بازی می‌کنیم که سال گذشته به مقام سوم دست یافتیم و امسال در گروه خود با تیم‌های اردکان یزد و زنجان با ۷ امتیاز، هم امتیاز هستیم که دور برگشت این مسابقات در ۱۰ آبان ماه سال جاری به میزبانی اردکان یزد برگزار خواهد شد.

وثوقی همچنین از معارفه رئیس هیئت بدمینتون شیروان خبر داد و گفت: آقای نجفعلی روشن به‌عنوان رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شیروان صبح روز گذشته با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان آقای خالق زاده و تعدادی از مربیان و دوران شهرستان معارفه شد که امید است وی با جدیت پیگیر بدمینتون شیروان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.