عضو هیات مدیره باشگاه استقلال چند صباحی است در رسانه ها دیده نمی شود و روزه سکوت گرفته است.

قهر عضو هیات مدیره استقلال/ زمانی: با روزه سکوت می شود خیلی چیزها را ثابت کرد

قدس آنلاین - سینا حسینی: هیات مدیره استقلال فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر می گذارند، پس از اتفاقات عجیب و غریب فصل گذشته و معرفی هیات مدیره جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان هنوز نتوانسته به درستی تصمیمات مدیریتی اخذ کند تا حدی که بیشترین حاشیه در جمع هیات مدیره باشگاه دیده شد تا رسانه های به جای پرداختن به موضوعات اصلی تیم به طرح مشکلات حاشیه تیم مدیریتی باشگاه استقلال بپردازند.

خنده های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه 90 و درگیری اعضای هیات مدیره با هم بر سر ماجرای برکناری علیرضا منصوریان و انتخاب سرمربی جدید تیم نشان داد نه تنها این مجموعه نقشی در کنترل حاشیه ها نداشته بلکه در پر رنگ شدن حاشیه ها نیز تاثیر به سزایی داشته است. 

در این میان اما تلاش شد با تشکیل کمیته فنی تمام نگاه‌ها را از روی هیات مدیره استقلال برداشته شود تا به نوعی توجهات را به سمت این کمیته بردند تا هیات مدیره استقلال کمتر مورد انتقاد قرار گیرد اما بازهم اختلافات میان اعضای هیات مدیره استقلال باعث از بین نرفتن ماجراهای جنجالی هیات مدیره نشد و همچنان سوژه اصلی اختلاف میان اعضای هیات مدیره این باشگاه است.

مهمترین مساله ای که در این مسان پر رنگ تر از سایر موارد است قهر حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با مجموعه مدیریتی باشگاه است. هرچند حسن زمانی این قهر استراتژیک را رسانه ای نکرده است اما گفته می شود او خود را از تصمیم گیری باشگاه به نشانه اعتراض کنار کشیده تا به این ترتیب فضا را برای بالا بردن فشار به مدیرعامل باشگاه افزایش دهد.

حسن زمانی که به مشهد سفر کرده است، در گفت و گو با خبرنگار قدس می گوید:« همیشه نباید اعتراض کرد بلکه با روزه سکوت می شود خیلی چیزها را به اثبات رساند. من این روزها سعی می کنم کمتر حرف بزنم تا عیار آقایان مشخص شود اما هواداران در جریان باشند که این سکوت بالاخره تمام خواهد شد آن وقت دیگر خیلی ها نمی تواند مانور قدرت بدهند.»

عضو خبرساز هیات مدیره استقلال در ادامه می گوید:«فعلا ترجیح می دهم در خصوص بسیاری از مسائل حرف نزنم چون بعضی ها متقدند استقلال با حرف زدن مشکلش حل نمی شود انشالله به زودی همه مشکلات را حل می کنیم که دیگر نیازی به حرف زدن نباشد!»

هرچند حسن زمانی ترجیح می دهد حرف نزند اما از سکوتش پیداست که زیاد از شرایط موجود مدیریتی راضی نیست و قطعا او می تواند با این نارضایتی زمینه تغییرات جدی در حوزه مدیریتی را فراهم آورد شاید بعد از رقم خوردن نتیجه دربی این تغییرات علنی شود و سکوت زمانی شکسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.