فردیس - استاندار البرز گفت:ایجاد  ۴۵ هزار فرصت شغلی جدید را در دستور کار داریم.

ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی جدید در البرز در دستور کار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد علی نجفی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز عصر امروز دوشنبه  در شرکت تحقیقاتی دارویی سیناژن که در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس برگزار شد، اظهار کرد: همه باید برای حمایت از تولید تلاش کنیم تا تولید احیا شود.

نجفی در ادامه افزود: سیناژن افتخار ملی و منطقه ای است که موفق به فتح برندهای جهانی شده است و تولید و تکنولوژی و دانش فنی را در این مجموعه می بینیم.

استاندار البرز با بیان اینکه  لزوم حفظ پیوست زیست محیطی و منابع آبی در طرح های توسعه می باشد،افزود:  پوشش ۱۴۵ هزار بیمار سرطانی با تولیدات این شرکت دارویی افتخار آفرین برای استان است.

وی در ادامه افزود: ایجاد اشتغال و ۵۲۶ میلیون دلار صرفه جویی ارزی ماحصل تلاش های این واحد تولیدی _ دارویی بوده است که قابل تقدیر می باشد.

استاندار البرز اظهار کرد: برنامه ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی در استان را در دستور کار داریم و باید مدیران شرایطی فراهم کنند که شاهد توسعه استان در تمامی بخش ها باشیم.

وی در ادامه افزود:واردات اقلام داروهای مشابه، رفع موانع تامین منابع آبی از جمله دغدغه های طرح شده در این جلسه بشمار می رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.