ترامپ بدون توجه به اینکه «باب کورکر» رهبر مخالفان برجام در سنا بود، اینطور هم حزبی خود را توصیف کرد: وی به رئیس‌جمهور O (اوباما) برای عقد توافق هسته‌ ای بَد با ایران کمک کرد!

ترامپ، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا را حامی «برجام» دانست!

به گزارش قدس آنلاین، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه با ارسال پیام هائی در حساب کاربری خود در توئیتر، بار دیگر «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور را آماج حملات لفظی خود قرار داد.

«دونالد ترامپ» خطاب به رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور نوشت: «باب کورکر» که به رئیس‌جمهور O (اوباما) برای عقد توافق هسته‌ ای بَد با ایران کمک کرد و نتوانست در «تنسی» به نازل ترین سِمت نیز انتخاب شود، حالا دارد با (سیاست دولت برای) کاهش مالیات مبارزه می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه خطاب به «باب کورکر» نوشت: کورکر بعد از اینکه من از تأئید او خودداری کردم، از شرکت در رقابت انتخاباتی در ایالت تنسی کنار کشید و حالا نگاهش به هر چیزی که از طرف برسد، منفی است. نگاهی به سوابقش بیندازید!

حمله لفظی ترامپ به کورکر تازگی ندارد؛ رئیس جمهور آمریکا ۱۶ مهر ماه سال جاری در این باره گفته بود: سناتور «باب کورکر» به من التماس کرد که از او برای انتخاب مجدد در «تنسی» حمایت کنم. من گفتم نه و او هم کناره‌ گیری کرد. (او گفت که بدون تائید من نمی‌ تواند پیروز شود.)

«دونالد ترامپ» ادامه داده بود: وی همچنین می‌ خواست وزیر خارجه شود، اما من گفتم نه، متشکرم. او تا حد زیادی بانی توافق وحشتناک با ایران است. در نتیجه انتظار دارم او در برابر برنامه‌ های ما مانع‌ تراشی کند. او حتی جرأت نداشت تنها در انتخابات شرکت کند.

لازم به ذکر است، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنای این کشور و از جمهوریخواهان ایالت تنسی چندی پیش اعلام کرده بود که در انتخابات سال ۲۰۱۸ سنا شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است، ادعای مضحک ترامپ درباره نقش این سناتور در برجام نیر گاف بزرگی برای وی به شمار می آید؛ چرا که کورکر رهبر مخالفان برجام در سنا بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.