سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در جام حذفی ابراز رضایت کرد.

رضایت زیدان از عملکرد بازیکنان ذخیره رئال در جام حذفی

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا مهمان فوئنلابرادا بود که توانست این تیم را با دو گل شکست دهد. 

زین الدین زیدان بعد از پیروزی تیمش در این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ از عملکرد بازیکنان جوانم در این دیدار کاملا رضایت داشتم. نتیجه خوب و مثبتی به دست آوردیم. از ابتدا نشان دادیم که بازی را جدی گرفتیم. به بازیکنانم گفته بودم که این دیدار را جدی بگیرید و به حریف احترام بگذارید که خوشبختانه همین هم شد. ما می دانستیم بازی دشواری برابر فوئنلابرادا خواهیم داشت چون آنها برابر ما خیلی انگیزه داشتند و در نیمه نخست هم بازی خوبی ارائه دادند ولی در نیمه دوم می دانستیم که افت خواهند کرد و ما توانستیم از این موضوع بهره بگیریم و به برتری دست یابیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت:  کوپا دل ری برای من جام مهمی است و دوست داریم بتوانیم قهرمانی در آن را به دست بیاوریم. البته می دانیم فشردگی بازیها در مراحل بعدی بالا خواهد بود چون ما در لیگ قهرمانان و لالیگا نیز حضور داریم و دوست داریم برای موفقیت در این رقابت ها تلاش کنیم. 

به گزارش ایسنا، رئال مادرید از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا مهمان فوئنلابرادا بود که توانست این تیم را با دو گل شکست دهد. در این بازی برای رئال مادرید مارکوس آسنسیو (63 پنالتی) و لوکاس وازکس (80 پنالتی) گلزنی کردند. در این دیدار بسیاری از بازیکنان اصلی رئال مادرید از جمله کریستیانو رونالدو استراحت داشتند و به بازی گرفته نشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.