زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غرب همواره به دنبال بهانه است تا ملت ایران را در فشار و تنگنا قرار دهد، گفت: استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است که ملت ایران همواره در این زمینه پیشرو بوده‌اند.

غرب همواره به دنبال بهانه است تا ملت ایران را در فشار و تنگنا قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است که ملت ایران همواره در این زمینه پیشرو بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار، گفت: ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در ماه‌های اخیر ما با نقض برجام و اعمال تحریم‌های غیرانسانی از جانب آمریکا به عنوان رأس استکبار جهانی مواجه بوده‌ایم، بنابراین همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضور پررنگی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مستکبران از حضور یکپارچه مسلمانان در مراسم‌هایی همچون راهپیمایی ۱۳ آبان هراس دارند، افزود: بدون شک ملت ایران در راهپیمایی امسال با حضور پرشورتر از همیشه پاسخی کوبنده به اقدامات بی‌شرمانه و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: غرب همواره به دنبال بهانه بوده تا ملت بصیر ایران را در فشار و تنگنا قرار دهد و مباحث هسته‌ای و حقوق بشر تنها بهانه است چرا که هر گامی که ما تاکنون عقب رفته‌ایم، شاهد بوده‌ایم دشمنان پیشروی داشته‌اند بنابراین نباید توجهی به خواسته‌های بی‌جای مقامات غربی داشت.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکا و متحدانش در سال‌های اخیر نقشه‌های متعددی را برای تضعیف محور مقاومت پیاده کردند به طور مثال داعش را ایجاد و تقویت کردند و از طرفی شعار مبارزه با داعش سردادند و یا فتنه تجزیه اقلیم کردستان را کلید زدند اما شاهد بودند با مدیریت ایران و سایر نیروهای جبهه مقاومت این نقشه‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیجیان و جوانان مخلص و انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی منتظرند تا دشمنان تنها یک نگاه چپ به این مملکت داشته باشند تا به فرمان رهبرشان تمام قد مقابل دشمنان قد علم کنند.

آیت‌الله سلیمانی با تاکید بر اینکه عزت هر نظام به نیروهای مسلح آن است، اظهار داشت: امروز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند و همین امر موجب ترس دشمنان از مقابله نظامی با ایران اسلامی شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.