بجنورد- معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی میزان فروش بن کتاب دهمین نمایشگاه کتاب استان را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

۵۵۰ میلیون تومان بن کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی بفروش رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ رضا رضایی افزود: دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی که از سوم آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد دایر شده بود، پس از ۶ روز فعالیت، شب گذشته هشتم آبان به کار خود پایان داد.

وی افزود: در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی ۲۸۶ ناشر استانی و ملی در ۱۷۶ غرفه حضور داشتند که ۳۶ هزارو ۴۴۳ عنوان کتاب را با تخفیف ۳۰ درصدی به مردم عرضه کردند.

وی یادآور شد: از ۲۸۶ ناشر حاضر در نمایشگاه ۱۲ ناشر و همچنین هفت کتاب فروشی استانی هم در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی گفت: در نمایشگاه کتاب امسال ۴۰۰ میلیون تومان فروش به صورت بن الکترونیکی و ۱۵۰ میلیون تومان به صورت آزاد و نقدی توسط مردم انجام گرفت.

وی همچنین تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه را بیش از ۶۰ هزار نفر اعلام کرد.

رضایی با اشاره به به اجرای برنامه های جنبی در حاشیه نمایشگاه گفت: از جمله این برنامه ها برگزاری شب شعر آیینی با حضور استاد عبدالجبار کاکایی شاعر و نویسنده کشوری، برپایی کارگاه های داستان نویسی، نشست تخصصی فیلم نامه نویسی، رونمایی از کتاب، نشست تخصصی با موضوع هنر و کارگاه های نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی برگزار می شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.