نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با قدس به طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی مجلس واکنش داد و گفت: سر در نمی‌آوردم در این طرح به دنبال کشف چه چیزی هستند.

 سر در نمی‌آورم دنبال چه هستند

قدس آنلاین- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با قدس به طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی مجلس واکنش داد و گفت: سر در نمی‌آوردم در این طرح به دنبال کشف چه چیزی هستند.

اول آبانماه بود که حسن کامران نماینده مردم اصفهان در اعتراض به آنچه تأخیر ۲ ماهه در در ارایه گزارش عملکرد مالی مجلس از سوی هیئت رئیسه به نمایندگان از تدوین این طرح تحقیق و تفحص خبر داد.

وی نحوه عملکرد مالی در سفرهای خارجی نمایندگان، سیستم اداری، نحوه هزینه کرد بودجه و عملکرد مالی مجلس در ساخت‌وسازها را از محورهای این طرح تحقیق و تفحص عنوان کرد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی روز گذشته در بازدید از غرفه روزنامه قدس در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره موضع و نگاه هیئت رئیسه به این تحقیق و تفحص داخلی مجلس با اشاره به اینکه بودجه مجلس را کمیسیون برنامه و بودجه تصویب و ابلاغ می‌کند و دخل و خرج پارلمان کاملاً روشن است، اظهار داشت: نمی‌دانم کسانی که این طرح را داده‌اند دنبال چه چیزی می‌گردند و می‌خواهند درباره چه چیز تحقیق و تفحص کنند.

وی گفت: ارایه این طرح هیچ ضرورتی نداشت. سؤال ما این است که چه سؤالی کرده‌اند از ما که جواب نگرفته‌اند؟ چه اطلاعاتی را درباره گردش مالی و هزینه‌های مجلس خواسته‌اند که به آنها نداده‌ایم؟ هر اطلاعاتی را درباره روند اداری و مالی پارلمان و بودجه آن می‌خواهند می‌توانند بیایند و بگیرند. مگر اینکه بگویند اطلاعاتی را که می‌خواهند به آن‌ها نمی‌دهیم.  

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.