اهواز_ معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان خوزستان گفت:یکی از بزرگترین طرح های عمرانی با ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در این سازمان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

۲۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان آب و برق خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ادیب زرگانی در نشست ذیحسابان دستگاه های اجرایی و مدیران مالی شرکت ها و دانشگاه ها، با موضوع بررسی انعقاد پیمان کارهای ساختمانی به صورت سرجمع، امروز چهارشنبه در گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این نشست با هدف آشنایی ذیحسابان و مدیران مالی، با ماموریت های سازمان آب و برق استان و بررسی انعقاد پیمان کارهای ساختمانی به صورت سرجمع و ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین مربوطه تشکیل شد.  

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان خوزستان با بیان اینکه برداشت این است که هریک از ما تصور می کنیم ماموریت دستگاه خودمان از بقیه مهمتر و خطیرتر است اظهار کرد:  این یک نگرش کم واقع بینانه نسبت به سایر دستگاه ها است.  

ادیب زرگانی افزود: برگزاری جلسات در دستگاه ها باعث می شود، مدیران مالی و ذیحسابان با اهداف و ماموریت های دستگاه اجرایی میزبان بیشتر آشنا شوند و این ماموریت خطیر به خوبی به سرانجام برسد.  

وی گفت: آب و برق یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید برق در کشور است، و به نحوی با مأموریت های کلان این سازمان آشنا هستیم. در زمینه خشکسالی چندین سال قبل آب و برق به خوبی تبعات خشکسالی را مدیریت کرد که این مدیریت خوب ناشی از تعهد و پشتکار مدیران و کارشناسان سازمان بوده است.  

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان خوزستان با اشاره به موضوع نشست ذیحسابان و مدیران مالی بیان کرد: امیدوارم در نهایت این نشست بتواند جمع بندی مناسبی برای ما در پی داشته باشد و ابهامات و مشکلات همکاران مرتفع شود و در نهایت بتوانیم در اجرای بخشنامه انعقاد پیمان کارهای ساختمانی به صورت سرجمع وحدت رویه داشته باشیم.  

معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه اظهارکرد: یکی از بزرگترین کارگاه های عمرانی کشور سازمان آب و برق است است. همچنین یکی از بزرگترین طرح های عمرانی با ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در این سازمان اجرا و به بهره برداری می رسد.  

حمیدرضا اسماعیلی اظهار امیدواری کرد: این نشست باعث هم اندیشی و هم افزایی ذیحسابان و مدیران مالی با رؤسای دستگاه ها شود و پیشبرد اهداف و ماموریت های دستگاه بخوبی انجام گیرد.  

وی با اشاره به میزان بدهی سازمان آب و برق به پیمانکاران گفت: در بحث تامین اعتبارات طرح ها و پروژه ها با مشکلاتی مواجه هستیم و بعضی طرح ها به همین دلیل متوقف شده و بدهی های زیادی به پیمانکاران داریم.  
معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان ابراز امیدواری کرد: با شروع برنامه ششم توسعه ظرفیت های برنامه احصاء و بخصوص در بحث سرمایه گذاری از این ظرفیت ها استفاده شود.  

اسماعیلی گفت: می توانیم با جذب سرمایه بخش خصوصی با اولویت سرمایه خارجی که ذیحسابان و مدیران مالی در فرآیند جذب آن نقش مهمی دارند در هموار کردن مشکلات و تامین اعتبار پروژه ها، گام های مهمی برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.