بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه ای احشام در بجنورد با ۸ فقره سرقت خبر داد.

باند سارقان حرفه ای احشام در بجنورد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اکثر سرقتها در روستاهای مرزی صورت می گرفت، افزود: ماموران با همکاری پلیس مرزبانی اقدام به اجرای طرح مهار در محور های مواصلاتی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۳ متهم را دستگیر و برای انجام تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یاد آور شد: متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد و با افرادی که باعث رعب و وحشت مردم می شوند به شدت برخورد می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.