کرمان - پیکر پدر بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم از سراسر کشور و استان کرمان در روستای قنات‌ملک از توابع شهرستان رابر کرمان تشییع شد.

 پیکر پـدر سردار قاسم سلیمانی تشییع وبه خاک سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، باقر قالیباف شهردار سابق تهران، رزم حسینی استاندار کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استان در این مراسم حضور داشتند.

پیکر مرحوم حاج حسن سلیمانی پس از مراسم زیارت عاشورا و نماز در کنار مزار همسرش به خاک سپرده  شد .

آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان برپیکر وی نماز خواند.

حسن سلیمانی پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم  دیروز در سن ۹۵ سالگی  در اثر کهولت سن دار فانی را وداع کرد.

تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت پدرسردارسلیمانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر بزرگوار سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سردار سرافراز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی دام توفیقه

درگذشت پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات برای ایشان مسألت می‌کنم و امیدوارم که حسنات ناشی از تربیت فرزندان صالح در نامه‌ عمل آن مرحوم نوشته شود.

قدردانی سردار سلیمانی از مردم برای حضور در مراسم پدر بزرگوارش

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر بزرگوار خود ازحضور گرم آحاد مختلف مردم، علما، مسئولان اجرایی و قضایی و قوه مقننه، فرماندهان نیروهای مسلح و به خصوص نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار کرمان قدردانی کرد و گفت: بنده، سرباز کوچک همه ملت ایران هستم و نمی توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی افزود: زبان من توانایی تشکر از این همه محبت و قدرشناسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رابر و بافت و همه مهمانانی که از سایر نقاط استان کرمان، خارج از استان و خارج از کشور در این مراسم حضور پیدا کرده اند را ندارد.

سردار سلیمانی همچنین با گرامیداشت یاد پدر مرحوم خود مهمترین توصیه ایشان به فرزندان را عمل به واجبات الهی ذکر کرد و گفت: در حدود ۶۰ سال سنی که دارم به یاد نمی آورم پدرم مرحومم حاج حسن سلیمانی در طول عمر نزدیک به ۱۰۰ سال خود نمازش قضا شده باشد و با آنکه فرزندانش اهل عمل به واجبات هستند اما ان مرحوم اهتمام داشت فرزندانش را برای اقامه نماز صبح بیدار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.