بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری جاعل کارت هویتی و پلاک خودرویی در شهرستان فاروج خبر داد.

جاعل کارت هویتی و پلاک خودرو در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت جعلی و یک دستگاه خودرو کشنده حامل بار گندم با شماره پلاک جعلی جهت اخذ بارنامه در باربری است موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از بررسی و صحت موضوع بلافاصله اکیپی از مأموران به محل اعزام و فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه با هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از متهم یک عدد کارت ملی هوشمند جعلی کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانون تحویل مقامات قضایی شد و همچنین خودرو مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی همچنین بیان کرد: بار این کامیون حدود ۲۷ تن گندم بوده که با وجود دستگیری متهم و احتمال سرقتی بودن گندم موضوع همچنان جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران قرار دارد.

سرهنگ عرب زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی که ضربه سنگینی به اقتصاد داخلی وارد می کند موضوع را را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای با ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد .

سرهنگ حسین بدری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۱ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد ، امضاء و... اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان ‌شمالی خاطر نشان کرد: در این عملیات  هفت  متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به ۱۱مورد کلاهبرداری به ارزش هفت  میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۱۱۰ میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی نیز از کشف ۱۱۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود انواع کالای قاچاق در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازدید و بازرسی‌های صورت گرفته از خودروها و محل های دپوی کالای قاچاق و اقلام ممنوعه، موفق به کشف یک موتورسیکلت قاچاق، ۷۶۸ عدد انواع لوازم بهداشتی غیر مجاز و ۳ هزار ۴۵۶ عدد لوازم ساختمانی قاچاق و ۴۸۰۰ عدد انواع باطری های فاقد مجوز شدند.

وی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ رضا عرب زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد داخلی وارد می کند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

دستگیری سارق حرفه ای موتور سیکلت در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ مهدی اسماعیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش موتورسیکلت های سرقتی توسط فردی در شهر جاجرم مراتب در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری مرکز با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای که در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت داشت، شدند.

سرهنگ اسماعیلیان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، بیان داشت: متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.