تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری تبریز را از وظایف مدیریت استان خواند و گفت: مصمم هستیم بحث مدیریت واحد شهری را با حمایت نمایندگان محترم استان در مجلس، از طریق تبریز، پیگیری کنیم.

بهره برداری از خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال ۹۷

به گزارش قدس آنلاین، مجید خدابخش در دیدار با شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر،اظهار داشت: حوزه‌های آب، گاز، برق، کتابخانه‌ها و بهزیستی از جمله خدماتی است که می‌تواند ذیل مدیریت واحد شهری ارائه شود.

وی متذکر شد: موضوعات تخصصی و معضلات اساسی شهر را می‌توانیم در قالب جلسات ماهانه با شهرداری و شورای اسلامی شهر، بررسی کرده و در مسیر واحد پیگری کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌ که توسعه شهر بدون توجه به اصل سرمایه‌گذاری ممکن نیست، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های درآمد شهر و هزینه‌های اجرایی بالا، باید تمام تلاش خود را برای توسعه فرصت‌های سرماه‌گذاری به کار ببندیم؛  پروژه‌هایی نظیر لاله‌پارک، ایده‌های موفقی هستند که می‌توانند ضامن درآمدهای پایدار شود.

خدابخش با اشاره به ساز و کار ارتباط شهرداری و شورا گفت: شورا و شهرداری مجموعه‌های کاملاً اجرایی هستند که باید امور شهر را به دور از مسایل سیاسی و بر اساس اخلاص در خدمت پیش بَرند.

وی توسعه و تجهیز پروژه قطار شهری تبریز را از مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی خواند و اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از خط یک قطار شهری تبریز تا پایان سال ۹۷، شاخص‌های ترافیکی و زیست‌محیطی شهر، ارتقا یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به سابقه آشنایی خود با برخی اعضای شورا گفت: طی سال‌های مختلف، با برخی اعضای شورای اسلامی شهر، آشنایی داشته‌ام؛ خوشبختانه شورای شهر تبریز ثمره اقشار و تفکرات مختلف است و ترکیب باتجربه‌ای‌ دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.