وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تحول سلامت هزینه‌های سنگینی ‌به سازمان‌ها وارد کرد، اما با مدیریت جامع توانسته‌ایم اصلی‌ترین مسائل و مشکلات را در زمینه اشتغال پشت سر بگذاریم.

طرح تحول سلامت هزینه‌های سنگینی ‌به سازمان‌ تامین اجتماعی وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی بستان‌آباد با اشاره به اینکه با وجود بحران‌های اقتصادی موجود در کشور، با مدیریت خوب، مشکلات یکی پس از دیگری حل شده است اظهار کرد: تلاش می‌شود درمانگاه تأمین اجتماعی بستان آباد در مدت ۴۸ ماه به بهره برداری برسد تا ۵۰ درصد مردم این شهرستان که زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: همه تلاش دولت این است که در مناطق بحران زده، ثبات و امنیت اشتغال را فراهم کند تا روز به روز شاهد افزایش اشتغال در سطح کشور باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: چهار کارخانه از مجموع شرکت‌های تأمین اجتماعی در حوزه بستان آباد قرار دارد و سعی می شود آنها وضع خوبی داشته باشند و تلاش بر این است که سطح اشتغال را حفظ و در صورت نیاز به کار از نیروهای بومی در آنها استفاده شود.

ربیعی در ادامه با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی باوجود بحران‌های اقتصادی کشور، یک سازمان پویا بوده است، تصریح کرد: در حالی‌که طرح تحول سلامت هزینه‌های سنگینی را به سازمان‌ها وارد کرده است، با مدیریت جامع توانسته‌ایم که اصلی‌ترین مسائل و مشکلات را در زمینه اشتغال پشت سر بگذاریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از نماینده شهرستان بستان‌آباد گفت: نماینده بستان آباد در مجلس همواره پشتیبان دولت بوده و معتقد هستم با وجود فرماندار و نماینده این شهرستان، بستان آباد روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد.

محمد وحدتی، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تاکید بر تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و به کار گیری نیروهای بومی در چهار کارخانه تامین اجتماعی بستان آباد، احداث ساختمان اداری برای اداره کار و بازنشستگان تامین اجتماعی در این شهرستان را خواستار شد.

وحدتی در ادامه گفت: اگر درآمدهای این واحدها به این شهرستان واریز شود و از نیروهای بومی منطقه در کارخانه هایی که در حوزه استحفاظی شهرستان قرار دارند استفاده شود، شاهد رفع بیکاری و توسعه شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است افتتاح پروژه‌های آسایشگاه معلولان هشترود، حضور در نشست مشترک اعضای شورای اشتغال، نمایندگان کارفرمایان، کارگران، تعاون‌گران و خیران بهزیستی استان آخرین برنامه او در سفر به آذربایجان‌شرقی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.