کرج- سرپرست فرمانداری شهرستان کرج با بیان اینکه تظاهر به دوست داشتن ورزش داریم گفت: اگر به دنبال جامعه سالم هستیم چاره ای به جز توجه به ورزش و جدی گرفتن آن نداریم.

«ورزش دوستی» در کشورمان شکل تظاهر به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی قنبرزمانی در همایش هم اندیشی هیئت های ورزشی کرج که عصر سه شنبه در باشگاه میلاد برگزار شد اظهار کرد: شهری سالم، با نشاط و توسعه پذیرخواهد بود که در آن به امر ورزش بها داده شود.

وی افزود: ورزش در جهت ایجاد اعتماد به نفس در بین اقشار مختلف مردم، ارتقا سلامت ورفاه جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است ونباید آن را نادیده گرفت.

قنبر زمانی با اشاره به پویایی ورزش کرج از زمان حضور مدیریت جدید گفت: افزایش هیئت های ورزشی و سیر صعودی برنامه های ورزشی ماحصل این تغییر بوده است.

سرپرست فرمانداری کرج مشکل بزرگ جامعه امروز را تظاهر دانست و گفت: تظاهر به پولدار بودن، خیر بودن، باسواد بودن ما را گرفتار کرده است و متاسفانه در این بین تظاهر به ورزش دوست بودن هم به آن اضافه شده است.

وی با اشار به اینکه در کشورهای توسعه یافته دوچرخه سواری و دویدن یک مسئول ومدیرامری عادی تلقی می شود گفت: باید ما نیز به سمتی حرکت کنیم که همه اقشار جامعه به راحتی بتوانند ورزش کنند.

قنبر زمانی در پایان با تاکید براینکه باید از لحاظ فرهنگی کار بیشتری کنیم گفت:علم ثابت کرده توسعه فرهنگی منجر به توسعه اقتصادی می شود وباید آن را جدی تلقی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.