گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد اشکان دژاگه به اوج خود رسیده است. بازیکن تیم ملی به پرسپولیس می آید یا راهی لیگ استرالیا می شود؟

پرسپولیس یا اف‌سی سیدنی؛ مقصد دژاگه کجاست؟

به گزارش قدس آنلاین، طی روزهای اخیر اما شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکن در پرسپولیس شدت گرفته است و با توجه به محرومیت باشگاه از حضور در دو نقل و انتقال آتی به نظر می‌رسد سرخپوشان به دنبال جذب شماره 21 تیم ملی باشند.

طبق اعلام سازمان لیگ، پرسپولیس قادر خواهد بود تا پیش از نقل و انتقالات زمستانی سه بازیکن آزاد را جذب کنند و شرایط اشکان دژآگه مطابق انتظار پرسپولیسی‌هاست. این در حالی که برانکو روز گذشته در واکنش به خبر جذب کاپیتان تیم ملی عنوان کرد پرسپولیس از نقل و انتقال محروم است و این تنها پاسخ او به این سوال است.

در این رابطه اما شنیده می‌شود یکی از هواداران متمول پرسپولیس پیگیر ماجرای حضور اشکان دژآگه در پرسپولیس است و قرار است هزینه جذب او را متقبل شود.

این در حالی است که باشگاه اف سی سیدنی استرالیا سفت و سخت خواهان به خدمت گرفتن اشکان دژاگه شده و شایعات حکایت از آن دارد دو طرف مذاکرات خوبی با هم داشته اند.

تیم سیدنی در لیگ قهرمانان فصل جدید حضور دارد و این برای اشکان دژاکه یک پوئن مثبت است. البته اگر دو طرف به توافق برسند، دژاگه باید تست های پزشکی بدهد و در صورت موفقیت قرارداد او امضا می شود. اشکان یکی از کلیدی ترین مهره های تیم ملی به حساب می آید و با وجود آنکه ماه هاست تیم ندارد اما همچنان آماده به نظر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.