زاهدان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین محموله کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان جهت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه ارسال شد.

محموله کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان به کرمانشاه ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نخعی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان جهت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه در اقدامی خداپسندانه با ارسال نخستین محموله کمک‌های خود همدلیشان را با عزیزان به نمایش گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این محموله شامل پتو و مواد غذایی مورد نیازی است که توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان 19 شهرستان سطح استان استان خریداری شده است. فرآیند جمع‌آوری و تجمیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان ادامه دارد و پس از تجمیع این کمک‌ها محموله‌های بعدی نیز به کرمانشاه ارسال خواهد شد.

نخعی بیان کرد: دانش‌آموزان فهیم استان نیز در اقدامی خودجوش همراه کمک‌های نقدی و غیرنقدی دلنوشته‌های خود را برای دوستان کرمانشاهیشان ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمک به همنوع یکی از بارزترین صفات انسانی متبلور یافته در جامعه فرهنگی کشور است، خاطرنشان کرد: ملت فهیم و هوشیار ما در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که در شرایط بحرانی یار و یاور یکدیگرند و در موارد بسیاری این خصیصه بارز را نشان داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکی هیئتی از این اداره‌کل جهت ابلاغ پیام تسلیت و ساماندهی و توزیع کمک‌های ارسالی به کرمانشاه اعزام شده‌اند، گفت: مطابق هماهنگی انجام شده با اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه، محموله ارسالی از استان بین آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.