کرج - کشتی گیر البرزی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رسیدگی به کشتی گیران در استان البرز خیلی ضعیف است و همه ورزشکاران این رشته تنها بر اساس توانمندی های خود پیشرفت کرده اند.

رسیدگی به کشتی گیران در البرز ضعیف است

یوسف قادریان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هیئت کشتی استان البرز در حد بضاعت کمک می کند اما این حمایت  برای کشتی گیرانی که به طور حرفه ای کار می کنند کافی نیست.

وی با اشاره به آینده درخشان رشته کشتی در استان البرز گفت: با این شرایط در شهرستان های استان البرز استعداد های فراوانی را در این رشته می بینیم که تنها با تکیه بر توانایی های خود می توانند آینده استان را از وجود قهرمانان بزرگ بیمه کنند.

فرنگی کار تیم ملی کشتی با اشاره به وضعیت تمرینات خود گفت: من در شهر نظرآباد تمرینات خود را دنبال می کنم البته امکانات چندان مناسبی ندارد اما به این شرایط عادت کرده ام .

قادریان تصریح کرد: البته در شهر هشتگرد امکانات کشتی مناسب است اما با توجه به جمعیت و ورزشکاران مستعد در این رشته وجود تنها یک سالن در هشتگرد و نظرآباد کافی نیست.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای مدتی در مجموعه ورزشی آزادی تهران داخل اردو به سر می بریم و فعلا مسابقات خاصی را پیش رو نداریم و فقط مشغول تمرین هستیم.

ملی پوش البرزی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان تاکید کرد: همه کشتی گیران تیم ملی در حال حاضر از آمادگی بدنی و روحیه بالایی برخوردار هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.