زاهدان-فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۱۴ رأس گاو و ۲ نفر شتر قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامعلی قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت : مأموران یگان تکاوری ۱۰۹ شهرستان دلگان حین گشت زنی های هدفمند در محور دلگان به زهکلوت به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر این کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون ۱۴ رأس گاو و ۲ نفر شتر قاچاق که فاقد هرگونه بارنامه و مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: قاچاقچیان این احشام را به صورت غیرقانونی از نوار مرزی بارگیری و قصد انتقال به داخل کشور داشته اند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، خاطر نشان کرد: با توجه به این که بسیاری از بیماری های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.