گناباد-معاون اداره کل زندانهای خراسان رضوی از افزایش ۱۴ درصدی ورودی زندانیان خراسان رضوی در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال قبل خبرداد.

افزایش ۱۴ درصدی ورودی زندانیان خراسان رضوی در ۶ ماهه اول سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام موسوی مهر روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره زندان گناباد در محل زندان این شهر گفت: مهمترین اقدامات زندانها فعالیتهای تربیتی و فرهنگی است که بایستی از افراد مجرم  ورودی به زندان افرادی اجتماعی پرورش داد.

وی با اشاره به افزایش۱۴ درصدی ورودی زندانیان خراسان رضوی در شش ماهه اول سال جاری  نسبت به سال قبل افزود:بیشترین افزایش مربوط به شهرهای گناباد، سرخس و درگز است.

وی تصریح کرد:با اقدامات فرهنگی و تربیتی برخی مجرمین بیسواد به زندان وارد می شوند و در مدت زندانی حافظ کل قران می شوند. واین روند باید توسط مددکاران ادامه داشته باشد.

فرماندار گناباد هم در این مراسم با انتقاد از طولانی شدن روند تکمیل زندان جدید گناباد گفت :بیش از بیست سال از اغاز ساخت این زندان می گذرد اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

محمد علی نبی پور گفت:در سال گذسته مبلغ یک میلیارد ریال برای تجهیز ان تصویب شد اما کمتر از ۱۷ درصد تخصیص یافت که با این روند  سالها زمان می برد تا این مکان ساخته شود و این در حالی است که برخی از قسمتهای ان در حال تخریب است.

وی افزود زندان فعلی شهر در بافت شهری است و به صلاح نیست و با توجه به افزایش ورودیهای به زندان این مکان غیر استاندارد است و باید هرچه سریعتربا تخصیص اعتبارات ملی تجهیزو انتقال یابد.

در این مراسم علی اسکندری بعنوان رئیس جدید اداره زندان گناباد معرفی و از خدمات مهدی نقوی مقدم که به افنخار بازنشستگی نایل شده تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.