یزد- مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: دومین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه خدمات رستوران در کشور که در استان اولین می باشد ،توسط این اداره کل ، به رستوران تالار یزد واگذار شد.

دومین پروانه سراسری استاندارد رستوران در یزد صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین ماجدی اردکانی با بیان این خبر اظهار داشت: پس از  ثبت درخواست و تکمیل پرونده این واحد، انجام بازرسی و تکمیل فرم ها وچک لیست های مربوطه توسط اداره نظارت بر اجرای استانداردهای خدماتی اداره کل انجام شد.

وی افزود: دیگر مراحل قانونی اعطای نشان استاندارد ،توسط کارشناسان ذیربط کنترل گردید و در نهایت با حضور رئیس گروه سنجش نرخ کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ،کمیته علائم استاندارد تشکیل و مجوز کاربرد علامت استانداد مربوطه صادر شد.

ماجدی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان یزد به منظور تحقق هرچه بیشتر شعار"یزد استان پیشرو در استاندارد سازی"و در راستای توسعه استاندارد سازی واحدهای خدماتی، اقدام به اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای واحد مذکور  در این اداره کل، نموده است.

این مسئول گفت: همان گونه که در گذشته اعلام نموده ایم،دیگرمتقاضیان پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فروشگاههای بزرگ، مراکز عرضه مواد غذایی  ،رستوران ها و هتل ها نیزمی توانندجهت اخذ این نشان اقدام کنندو اولین پروانه صادره برای تالار یزد، نشان دهنده آن است که این استان از زمینه ها و اراده های بالایی جهت توسعه استاندارد سازی برخوردار می باشد. 

ماجدی خاطر نشان ساخت: از آنجایی که استاندارد بودن ، اطمینان مصرف کننده داخلی و خارجی رااز خدمت ارائه شده توسط واحد خدماتی به همراه دارد و سلامت، ایمنی، بهداشت و آسایش آحاد جامعه را در پی خواهد داشت،از تمامی تولید کنندگان ،اصناف و واحدهای خدماتی می خواهیم با توجه به جهانی شدن شهر یزد و لزوم ارائه تولیدات و خدمات استاندارد به گردشگران داخلی و خارجی ،مقوله استاندارد و کیفیت  را با حساسیت بیشتری در مقایسه با گذشته در برنامه ها و دستور کار خود قرار دهند تا همگی بتوانیم در این حوزه،یاری رسان توسعه صنعت گردشگری شهر دارالعباده یزد باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.