یزد - آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدارو تجلیل از ۲۰کتابداراستان یزدبرگزارشد و کارکنان و کتابداران استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله استان کرمانشاه، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه تقدیم کردند .

کتابداران  یزد هدایای خود را به آسیب‌دیدگان زلزله تقدیم  کردند

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور استاندار یزد، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، برگزارشد اظهارداشت: کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اقدامات شایسته‌ای برای رشد کتابخوانی داشتند و در سه سال گذشته رشد خوبی را در این حوزه داشته‌ایم.

رقیه دوست فاطمی‌ها افزود: درخشش کتابخانه‌ها و کتابداران یزدی در سطح کشور را به همه اهالی کتاب و کتابخوانی تبریک می گویم و این افتخاری است برای کل استان یزد و همه در این افتخار سهیم می باشیم .

وی با اشاره به رشد چشمگیر وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان در شاخص‌های نرم‌افزار «سپهر» تصریح کرد: پس از چهار دور بازدید کارشناسی از تمامی کتابخانه‌های نهادی استان، ۴۷ کتابخانه بیش از ۱۰ نمره کیفی رشد داشته‌اند.

در این آیین ، از «ایمان مطهری‌نیا»، «زهرا دهقانی‌زاده»، «طیبه زارع‌زاده» و «محسن آریانفر» کتابداران شهرستان مهریز، «فاطمه فیاض»، «بی‌بی عظیمه دشتی» و «مهتاب میرزایی» کتابداران شهرستان یزد، «حمیده همتی» و «مریم ریحانی» کتابداران شهرستان تفت، «حمیده غفوری» کتابدار شهرستان اردکان، «زهرا عطاریان» کتابدار شهرستان بافق، «نداسادات دهقانی» کتابدار شهرستان میبد، «بی‌بی فاطمه موسویان» کتابدار شهرستان ابرکوه و «راضیه رنجبر» کتابدار شهرستان اشکذر با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

در بخش کتابخوانان برتر استان و در گروه سنی زیر ۸ سال «هستی رفوگرزاده» و «ساجده سلمانی»، در گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال «نیلوفر اکرمی»، در گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال «امیرضا صدری»، در گروه سنی ۱۹ تا ۲۹ سال «سیدرضول بهشتی‌زاده» و در رده سنی بالای ۳۰ سال نیز «وجیهه افتخاری‌پور» مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.