شهرکرد-نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مدیری که توانایی انجام امور ، پیشرفت و توسعه را ندارد باید کنار برود،و هر یک از مدیران در هر سطح باید در طول مدیریت خود اثر گذار باشد.

مدیرانی که توانایی انجام امور را ندارند باید کنار بروند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اردشیر نوریان روز پنجشنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به زلزله اخیر در منطقه غرب کشور گفت: زلزله کرمانشاه اگرچه صحنه های دلخراش  و ناراحت کننده زیادی داشت اما صحنه های زیبا از جمله کمک های بی دریغ مردم ایران نیز داشت.

وی با اشاره به سرنگونی حکومت فاسد داعش گفت: سرنگونی حکومت داعش با لطف خداوند و نیروهای مخلص انجام شد، که سرآغازی برای یک

نوریان افزود:استان چهارمحال و بختیاری یکی از پرهزینه ترین استان های کشور است این در حالی است که کم درآمدترین استان کشور نیز است و وضعیت بیکاری نیز تاسف بار است.

نماینده مردم شهرکرد،سامان و بن در مجلس تاکید کرد:باید همواره با روحیه جهادی و عشق و علاقه به تعاون و کار بپردازیم و به مردم استان با اخلاص خدمت کنیم.

وی با اشاره به تغییر در سطح مدیران استانی گفت:هر مدیری که توانایی انجام امور ، پیشرفت و توسعه را ندارد باید کنار برود،و هر یک از مدیران در هر سطح باید در طول مدیریت خود اثر گذار باشد.

نوریان با بیان اینکه انتخاب مدیران باید برا اساس تخصص گرایی باشد افزود: فرصت تغییر در مدیریت ها یک فرصت امیدوار کننده و روبه جلو است و مدیران باید بدانند مدیریت یک مسئولیت و یک امانت است و تغییر در سطح مدیران ایجاد یک فرصت نو می باشد.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی باید در پست های مدیریتی قرار گیرند که الفبای آن سازمان را بدانند.  

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جوهره اصلاحات در کشور، بازگشت به ارزش‌های انقلاب، اصلاح تصمیم‌های نادرست و بازگشت سیاست‌های انقلابی بوده است فلذا باید عدالت را در تمام امور به درستی رعایت کرد.

نوریان مسئله آب را یک مشکلات مهم مردم استان برشمرد و افزود: توقع نداریم که مصوبات شورای امنیت تبعیض‌آمیز باشد و در مسئله آب فقط برخی از استان ها را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان گفت: جنس کار نمایندگان استان جنس مطالبه گری است و یکی از دغدغه های اصلی ما عدم اشتغال جوانان و بالا بودن سطح بیکاری در استان است که امیدوارم با تغییر استاندار شاهد تغییرات کلی در سطح استان باشیم.

نوریان خطاب به استاندار گفت: با توجه به اینکه آقای عباسی با شعار اعتدال بر سر کار آمدند باید بتوانند اعتدال را در بین ۹ شهرستان استان برقرار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.