تبریز- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اکیپ ماشین‌آلات سنگین استان برای کمک به امر آواربرداری به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شد.

ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن آذربایجان شرقی به کرمانشاه اعزام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، حافظ باباپور در حاشیه بازدید از اکیپ اعزامی ماشین الات بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار کرد: 10 دستگاه ماشین الات سنگین آوار برداری شامل دو دستگاه لودر و هشت دستگاه کمپرسی برای آوار برداری و بازسازی مناطق و همچنین سه کامیون اقلام جمع آوری شده از مردم به مناظق زلزله زده اعزام شدند.

وی افزود: علاوه بر این بنیاد مسکن اکیپ امدادرسانی به این مناطق اعزام کرده تا به کمک مردم زلزله‌زده بشتابند زیرا حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است و انتظار می‌رود هر دستگاهی به اندازه وسع خود نسبت به امدادرسانی اقدام کند.

باباپور با تأکید به اینکه در این مرحله از امدادرسانی، آواربرداری و انتقال آوار اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: علاوه بر اکیپ‌های امدادی هلال‌احمر و اقلام مصرفی، بنیاد مسکن نیز بر خود وظیفه می‌داند که در امر امدادرسانی مشارکت داشته باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی حادثه زلزله کرمانشاه را موجب تأثر و تألم تمامی هم‌وطنان دانست و خاطر نشان کرد: باید تا زمانی که مردم کرمانشاه به وضعیت عادی سکونت خود بازنگشته‌اند، تمامی دستگاه‌ها از هیچ حمایت و کمکی در این خصوص دریغ نکنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.