۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: 576160

کرج- اکنون که بیش از یک هفته از انتشار خبر مزبور می گذرد ، حقیقی کماکان در جایگاه معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز مشغول به فعالیت می باشد و هیچ خبری از معارفه وی در اراک و تودیع در البرز نیست.

حقیقی، رفتنی یا ماندگـار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چندی قبل خبرگزاری تسنیم با درج خبری مدعی شد، فتح اله حقیقی بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی منصوب شده است.

این خبرگزاری در خبر خود آورده است: "در حکمی از سوی وزیر کشور "فتح‌الله حقیقی" معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، با صدور حکمی "فتح‌الله حقیقی" را به سمت «معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استاندار مرکزی منصوب کرد.

حقیقی اصالتاً اهل ساوه است که در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد از سمت خود برکنار شد و به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر و البرز به انجام خدمت پرداخته است.

وی در دولت اصلاحات فرماندار قم و معاون سیاسی استانداری این استان بود و لیسانس ریاضی و فوق‌لیسانس صنایع و مدیریت سیستم و بهره‌وری دارد."

اما اکنون که بیش از یک هفته از انتشار خبر مزبور می گذرد، حقیقی کماکان در جایگاه معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز مشغول به فعالیت می باشد و هیچ خبری از معارفه وی در اراک و تودیع در البرز نیست.

در همین خصوص شنیده شد، برخی فعالان اصلاح طلب در استان البرز به دنبال ابقاء وی در این استان می باشند.

گفتنی است فتح اله حقیقی پس از خداحافظی حجت اله ملاصالحی معاون سابق بومی استاندار البرز عهده دار سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.