باشگاه الوصل امارات تهدید به کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرد.

اماراتی ها کاسه داغ تر از آش!/ الوصل تهدید به کناره گیری از لیگ قهرمانان کرد

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه الوصل امارات به دنبال رد درخواست فدراسیون فوتبال این کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی با تیم‌های قطری و ایرانی در فصل آینده لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف و همچنین بازی نمایندگان عربستان و ایران در کشورهای خود تهدید کرد که از رقابت‌ها کنار خواهد کشید.

محمد العامری در این رابطه به شبکه تلویزیونی ابوظبی اسپورت گفت: امکان سفر بازیکنان و هواداران تیم الوصل به کشورهای ایران و قطر به دلیل نبود امنیت (!) وجود ندارد. شرایط در این کشورها برای بازی‌کردن خطرناک است!

مدیر اجرایی باشگاه الوصل امارات ادامه داد: ما به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خواهیم کرد و این مسئله را تا پایان حتی اگر بخواهد بدترین رای از سوی قضات برای ما گرفته شود دنبال می‌کنیم. تیم‌های اماراتی و عربستانی یک‌چهارم تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل می‌دهند و در صورت کنار رفتن ما این رقابت‌ها دیگر قدرتی نخواهد داشت!

العامری افزود: دلیل تصمیم امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست که سال گذشته پذیرفت که بازی‌ها در زمین بی‌طرفی برگزار شود اما هم‌اکنون رای دیگری را صادر می‌کند. آنها باید دلیل تصمیم‌های متضاد خود را توضیح دهد و بگویند که اشتباه کردند! کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند مالزی را مجبور به بازی در کره‌شمالی کند، زیرا محل مقر در کشور آنها است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.